European Personal Branding for Employment

Aprovat dins del programa Erasmus+ (KA2 – Strategic Partnerships for Higher Education), i convocat per la Comissió Europea, el principal objectiu d’aquest projecte és ajudar a joves estudiants a aconseguir feina a través de l’adquisició de competències digitals.
View Project
Els objectius que es persegueixen son els següents:
  • Fomentar la idea que les TIC poden ajudar a trobar feina.
  • Crear un pla d’estudis multidisciplinari basat en problemes de la vida real amb la participació de diferents sectors de l’educació.
  • Identificar les necessitats de formació i competències transversals necessàries per al desenvolupament i l’estratègia d’aprenentatge al llarg de la vida en línia basat en la marca personal i la cerca de feina.
  • Compartir continguts educatius relacionats amb la marca personal i la cerca de feina a través de l’ús de recursos educatius en obert.

01 de juny 2017 – International Workshop Barcelona

El dijous 1 de juny, el projecte European Personal Branding for Employment (EPBE), coordinat per la Universitat a Distància de Madrid (UDIMA), presentarà els resultats de dos anys de treball en un International Workshop que tindrà lloc al Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (C/ Casp, 130, 08013 Barcelona).

Socis de UDIMA en aquest projecte:

La Fundació Prat dins el projecte EPBE

Un projecte que té com a objectiu situar als alumnes de les institucions que l’integren, en una posició d’avantatge notable a l’hora d’aconseguir integrar-se en el mercat laboral com a conseqüència dels coneixements adquirits en l’àmbit de les competències digitals.
Centre d’Estudis Prat garanteix una formació integral en l’àmbit del Personal Branding amb 2 MOOC’s

El centre d’Estudis Prat és l’únic centre de Formació Professional Inicial de l’Estat que forma part del projecte European Personal Branding for Employment (EPBE).

Cursos MOOC que ofereix el projecte

Personal Branding

En aquest punt tenim l’objectiu d’elaborar, transmetre i protegir una marca personal amb ànim de diferenciar-se i aconseguir el major èxit possible, tant en les relacions socials com en les professionals. per altre banda podem dominar els instruments digitals associats com també preservar-ne la pròpia seguretat i reputació en els diferents mitjans, i en les xarxes socials.

Job Hunting 4.0

Amb l’objectiu d’atorgar a l’alumnat els instruments específics per a desenvolupar-se millor en un procés de selecció laboral des del coneixement de les habilitats i capacitats d’un mateix, el domini de les eines digitals associades a la recerca de feina i la forma de com cal fer-ne ús d’aquest amb les perspectives personals de cadascú i objectius determinats en el transcurs d’aquest procés.

Reunions i Trobades

Els dies 19 i 20 de novembre de 2015, es va celebrar a Madrid el kick of meeting, juntament amb empreses, centres i universitats de 5 països europeus diferents. Aquesta primera reunió donava el tret de sortida al projecte, que es desenvoluparà durant 2 anys.
Al gener de 2016, després de realitzar dues jornades de treball a Madrid i continuant amb trobades virtuals amb la resta de partners, es va posar en funcionament la web del projecte de Personal Branding. La web és: http://epbe.eu/. Actualment ja s’hi poden trobar els cursos (MOOC) que s’hi ofereixen.
Al maig de 2016 Centre d’Estudis Prat, va participar a la II Trobada de European Personal Branding for Employment (EPBE) que va tenir lloc a Roma, on es van concretar els continguts que es desenvoluparan i el seu format.
El pròxim workshop internacional es durà a terme a Barcelona al juny i el seu principal objectiu és promoure els resultats del projecte entre els socis del projecte, els grups destinataris i les parts interessades. El taller abordarà: la presentació del projecte EPBE, el manual de qualitat i Directrius de presentació de resultats, els MOOCs (Personal Branding i recerca de feina 4.0) i la presentació d’una prova pilot amb estudiants MOOC
Privacy Settings
Consent to display content from Youtube
Vimeo