Els nostres Serveis

Com a Fundació Prat, la nostra llarga experiència en la consecució de resultats, la qualitat i la formació dels nostres professionals avalen la garantia dels nostres serveis.

TALLERS PER A JOVES

La Fundació Prat ofereix una sèrie d’activitats adreçades a joves per fomentar l’ús de la llengua catalana mitjançant sortides, activitats extraescolars, cursos, seminaris, workshops, ponències, etc.

SORTIDES

La Fundació Prat ofereix una sèrie d’activitats adreçades a joves per fomentar les sortides dins de Catalunya,

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

La Fundació Prat ofereix una sèrie d’activitats adreçades a joves per fomentar les activitats extraescolars a Barcelona.

CURSOS I SEMINARIS

La Fundació Prat ofereix una sèrie d’activitats adreçades a joves per fomentar els cursos, els workshops, les ponències i els seminaris a Barcelona.

SERVEIS AMB LA VOLUNTAT A BARCELONA

Per tal de contribuir a la consecució dels nostres objectius i garantir el bon funcionament de la Fundació Prat, oferim una àmplia proposta de serveis amb la voluntat de donar resposta a actuacions concretes a Barcelona.

• IDEA

la Fundació té per objecte l’educació, l’ensenyament i la formació amb criteris de qualitat i d’integritat de la persona en aptituds i actituds, amb un seguiment individualitzat i personalitzat de l’alumne

• CONTEXT

En un context educatiu i laboral europeu, plural i d’igualtat de gènere i d’oportunitats, incloent-hi impartir l’ensenyament en tots els seus graus, de preescolar fins a l’accés a la universitat.

• DESENVOLUPAMENT

Així com la formació professional i les activitats annexes i complementàries a les esmentades en aquest punt, com esportives, musicals, artístiques, excursions , i altres que puguin existir.

• FINALITAT

Així mateix, serà finalitat fundacional la realització d’activitats complementàries, extraescolars i culturals de tipus educacional

• ACTIVITATS

Com ara cursos, conferències de concessió de beques i premis, publicacions, formació de mestres i adults, execució d’activitats d’inserció laboral i qualsevol altre tipus .

Privacy Settings
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo