Fundació Privada Prat

Constituïda l’any 2004

La Fundació Privada Prat té per objecte la formació integral i de qualitat que, des de la innovació educativa, capaciti les persones per al desenvolupament dels seus propis projectes de transformació personal i de l’entorn.

“Des de la Fundació Prat volem donar-vos la benvinguda a un espai situado al bell mig de la ciutat de Barcelona. D’inspiració humanista, catalana i orientada a Europa, la fundació té com a principal objectiu potenciar el talent mitjançant un seguiment personalitzat per part del nostre professorat”

Núria Prat ClarósFundadora

És objecte prioritari de la Fundació Privada Prat el foment de la llengua catalana

Més enllà de fer servir el català com a llengua vehicular preferent tant en l’àmbit docent i administratiu com en la comunicació interna i externa de l’entitat, mitjançant la realització d’activitats culturals i lúdiques que promoguin actituds positives envers el català o tendeixen a incrementar-ne el coneixement o l’ús entre la població en general o en col·lectius concrets.

Aquestes activitats han de servir per fer créixer i encomanar l’ús del català als nostres usuaris i al seu entorn, donant a conèixer diferents aspectes de la nostra llengua, de la nostra cultura i de la nostra història, proporcionant recursos per facilitar l’ús del català i impulsant la col·laboració amb entitats i altres institucions que treballen per la nostra llengua.

PRESTIGI AVALAT

Té un prestigi avalat per més de noranta cinc anys d’experiència.

LLENGUA CATALANA

La Fundació Privada Prat, és un centre de batxillerats i concertat de Cicles Formatius de Grau Superior.

RENOVACIÓ

La Fundació Privada Prat sempre ha cercat la renovació i la modernització tot mantenint els valors pedagògics més adients per l’alumnat i la seva formació.

VOLUNTARIAT

Els voluntaris són una part fonamental de la Fundació Privada Prat

Model educatiu propi

La Fundació disposa de un model educatiu propi amb anys d’història en constant evolució, d’acord amb les necessitats del nostre entorn socioeconòmic.
D’aquesta manera, tenim com a objectiu que l’alumne aconsegueixi l’adquisició d’aquells coneixements que li han de permetre afrontar amb èxit tots els reptes de futur que es proposi.

La Fundació Privada Prat

Potencia el talent humà.

OBJECTIU

El nostre principal objectiu és potenciar el talent de l’alumnat.

MIL MANERES DE VOLUNTARIAT

Donar el teu temps i utilitzar les teves habilitats i coneixement per ajudar altres persones.

MODEL PEDAGÒGIC PROPI

Avaluació continuada i tutoria individualitzada.

Una cultura de treball vibrant que flueixi amb creativitat és el nostre secret

Treballem amb un equip important.

Logo_Projecte-Support
segell-smart-logo-
xlogo_EDPR
Prat-Educacion

Vols formar part de la Fundació Prat?